Een verlengd weekend vol uitjes

Standaard

Mijn laatste werkweek voor de bevalling wordt er eentje vol regen. Gelukkig hebben we dit weekend nog genoten van de zon en wat uitjes.

Vrijdag maakten we nog eens een wandeling in Provinciaal Domein Het Vinne in Zoutleeuw. De volledige toer rond het meer lukte niet. De zon prikte zo hard in mijn vel en ik hoorde het terras roepen …

Zaterdag gingen mijn schoonbroer en -zus een paar uur naar de sauna. We namen nichtje Elise mee naar de jumping van Kampenhout -waar ik amper naar de paarden keek, Elise was veel interessanter- en deden een poging haar fruitpap te laten eten. Volgens mij heb ik een slechte invloed op al onze ‘babysitkindjes’. Groenten gaan er zonder problemen in maar fruit … jakkes! Ook een dutje zat er niet in. Jammer, want dat zag ik wel zitten.

Zondag bleven we nog eens thuis voor de verandering. We speelden een nieuw spelletje: de vorsten van Catan. De kolonisten zijn een pak bekender maar de vorsten kan je met z’n tweeën spelen. Best ingewikkeld maar dankzij een instructiefilmpje op YouTube zijn we er toch aan uitgeraakt. Ik won twee keer. Topspel dus 🙂

Fijn weekend gehad?

 

Een gedachte over “Een verlengd weekend vol uitjes

Geef een reactie

