Rommelmarktjes doen!

Standaard

Dit weekend zijn er twee rommelmarkten bij ons in de buurt. Eentje in Haacht, eentje in Keerbergen.

Ik ben fan van tweedehands en vind het altijd (veel te) leuk om op rommelmarkten of in tweedehandswinkels naar schatten te zoeken. Want rommel voor de ene …

(Meer leuke vondsten op Bored Panda.)

Ook onze geboortelijst is tweedehands en we hergebruiken heel wat spullen van onze metekindjes. Ja, je ziet soms dat iets niet meer nieuw is maar dat vind ik vaak net leuk.

Het is natuurlijk ook op de rommelmarkt uitkijken dat je geen spullen koopt die je eigenlijk niet nodig hebt. Want dan wordt het weer rommel die in de weg staat.

Een paar zwaktes …

  • Houten puzzels en speelgoed dat ik vroeger zelf leuk vond. Dat is trouwens geen nieuwtje met een baby onderweg. De collectie groeit al sinds metekindje nr 1 verwacht werd. De eerste jaren moeten we geen speelgoed voor de baby kopen …
  • Glazen en tassen. Mijn wederhelft heeft het lastig om glazen van weetikveelwelkebieren te laten staan, ik heb moeite met bloemige koffieserviezen. En ik drink niet eens koffie … Onze drankkast staat meer dan vol dus we moeten daar echt mee ophouden.

Vind jij het leuk om naar de rommelmarkt te gaan? Wat kan jij niet laten liggen? 

6 gedachtes over “Rommelmarktjes doen!

Geef een reactie

