Dorpsfeesten

Standaard

Zowel bij ons in Haacht als in buurgemeente Keerbergen zijn er dit weekend dorpsfeesten. Een beetje een ongelukkige timing als je het mij vraagt … Maar niemand vraagt mij iets dus profiteren we van de beide festiviteiten.

Eerst twee toertjes over de rommelmarkt/braderie in Haacht -waar ik uiteraard babygerief kocht, deze loedermoeder had nog geen babybad en zou het kind wel in de pompbak wassen- en nadien naar Keerbergen om de optredens van Mary’s Little Lamb en Laura Tesoro mee te pikken. Heel erg leuk!

Ook zeer aangenaam verrast door het festivalfood. Een veggie slaatje met couscous bij de stand van natuurpunt en hoeve-ijs. Dat kon erger 🙂

Mijn foto’s steken nogal af tegen al die Tomorrowlandfoto’s in mijn Facebooknieuwsoverzicht maar ik heb ervan genoten! Straks deel twee! (Als het niet te hard regent …)

 

6 gedachtes over “Dorpsfeesten

  1. Tomorrowland is de ‘Efteling for adults’ en inderdaad héél fotogeniek! 🙂 Maar ik denk dat mijn oortjes qua decibels enthousiaster zouden zijn geweest moest Laura Tesoro daar op het podium hebben gestaan… 😉 Qua ambiance daarentegen… onevenaarbaar!! :-p

Geef een reactie

