Al dan niet heel erg domme opmerkingen over de laatste loodjes

Standaard
  • Jij hebt echt niets gehad van zwangerschapskwaaltjes he? Heb je dan wel genoten van de zwangerschap? Euh ja, ik heb die misselijkheid niet echt gemist denk ik. Idem dito voor bekkeninstabiliteit, tien keer per nacht uit bed moeten omdat je naar de wc moet, rugpijn … etc. Ik heb maanden lopen stralen en stoefen met mijn buik zonder dat ik er last van had. Ideaal scenario dunkt mij. 
  • Alles staat al klaar zeker? Uiteraard … niet. Maar er is liefde en er zijn pampers. We komen er wel uit.
  • Ben je er klaar voor? Kan dat dan? We hebben geen idee wat er ons te wachten staat maar we hebben er zin in.
  • Ben je zeker dat het echt geen tweeling is? Dankuwel voor het compliment, ik weet dat ik er nu echt wel uitzie als een walvis. Het is 1 baby, echt waar!

Ik vind het zelf dan weer hilarisch als ik onbekende mensen die vragen voor wanneer het is kan antwoorden dat het voor volgende week is. Vooral op festivals zijn de reacties briljant 🙂

8 gedachtes over “Al dan niet heel erg domme opmerkingen over de laatste loodjes

  1. Die commentaar, ik zou daar ook niet altijd even goed tegen kunnen. Veel succes, dat het een vlotte bevalling mag worden en natuurlijk een wolk van een baby 🙂

  2. Voor volgende week. D.w.z. dat je nu eigenlijk ook aan het bevallen kunt zijn 🙂
    Het feit dat jullie kindje in een liefdevol nest komt is al een groot iets. Heel veel geluk met het bevallen, het kindje en het leven met drie.

Geef een reactie

