Q&A – juli

Standaard

Ik kan niet geloven dat ik alwéér aan het bladeren ben in mijn vraag- en antwoordboekje op zoek naar leuke vragen. De tijd gaat zo snel … Mijn favorieten van de maand juli:

  • Schrijf 1 zin die het afgelopen jaar typeert. Baby in de buik, in het hoofd en in het hart. 
  • Wat maakte vandaag apart? Het onverwachte bezoek van Sarah, Steven en de kindjes. Samen terrasje doen, eens over de braderie lopen …
  • Wat zijn de ingrediënten voor een perfecte dag? Een uitje in goed gezelschap en een ijsje.
  • Als je een karakter uit een boek kon zijn, welk karakter dan? Alice uit Alice in Wonderland. Zo’n beetje magie, een gezellig theefeestje, gekke vrienden … Ik was trouwens ooit al eens Alice (schooltoneel) en dat beviel mij prima. 

Er was ook een vraag die ik maar niet ingevuld krijg. ‘Welke artiest zou jouw portret moeten tekenen/schilderen?’ Rubens misschien? Ik was ‘toen’ in de mode …

Wie mag jouw portret schilderen? Of welk boekpersonage wil jij zijn? 

3 gedachtes over “Q&A – juli

Geef een reactie

