Verplichte staycation

Standaard

Ik ben niet gemaakt voor staycations. En al helemaal niet voor staycations zonder uitstapjes op de planning. Ook al moet ik mij er bij neerleggen dat een hele dag gaan rondhossen in pakweg Planckendael misschien wat teveel van het goede is.

Wat wel nog goed lukt is eten, dus gingen we vandaag twee keer uit eten :p Er lag nog een bongobon ‘Ontbijt met bubbels’ in de schuif en vanmiddag deden we een terrasje aan het Ladeuzeplein.

Het ontbijt dat we uitprobeerden was dat van La Royale. Een uitgebreid, verzorgd buffet met pistolets, eitjes, koffiekoeken, yoghurt, fruit … en een zeer warme ontvangst. Geen bubbels voor mij maar ik kan niet zeggen dat ik weinig keuze had.

Het verwonderde mij dat ik ’s middags alweer een bord spaghetti op kreeg.

Moet ik dringend naar de cinema? Andere tips? Hoe maak ik iets van onze staycation?

6 gedachtes over “Verplichte staycation

Geef een reactie

