Zomerbar Heerlyckheid van Roost

Standaard

Kindjes die zich vervelen worden vervelende kindjes? Ik kan er mij iets bij voorstellen 🙂 Gelukkig worden ‘kindjes die zich vervelen’ ook creatief en vinden ze ondanks de verplichte staycation bezigheden.

Na de Primusfeesten hebben we nu ook de zomerbar in Haacht ontdekt. Foodtrucks met burgers, wraps, croques, ijsjes … een ambachtenmarkt en een zalig terrasje zo tussen de regenbuien door.

Vorige zomer woonden we ook al in Haacht maar ik kan met niet herinneren dat we hier toen zoveel leuke zomeractiviteiten deden … Ofwel waren die er toen gewoon niet ofwel heb ik dit jaar beter gezocht.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Volgende zomer opnieuw! (Met baby in de draagzak) Of straks, want de toog blijft nog een dagje staan. Zonder foodtrucks vandaag wel. En ik had nog geen ijsje geproefd …

Geef een reactie

