Wishful thinking of self fulfilling prophecy

Standaard

Twee dagen voor D-day stond de commode/luiertafel nog steeds met de pootjes omhoog in onze hal. Tijd voor actie dacht ik zo en ik publiceerde zonder hoge verwachtingen een oproep op een Haachtse facebookgroep. Of er een paar sterke armen het gevaarte naar boven konden dragen in ruil voor eeuwige dankbaarheid en mijn (bijna) beroemde tiramisu.

Een uurtje later zat ik te chatten met een buurvrouw die haar man en een vriend naar ons huis stuurde om dat klusje even te klaren. Nog een uur later stond alles op z’n plaats.

De tiramisu staat ondertussen in de koelkast. Naast de prosecco … En ik hoop dat de baby snel komt, dan kan ik er ook nog een stukje van eten met een glaasje bubbels erbij. Maar ik ben sowieso al heeel erg blij dat alles nu op z’n plaats staat.

Wishful thinking of self fulfilling prophecy? We zullen zien 🙂

 

4 gedachtes over “Wishful thinking of self fulfilling prophecy

Geef een reactie

