Gevoel voor humor

Standaard

Ow yes! Onze zoon heeft gevoel voor humor. Jammer genoeg voorlopig eerder sarcastische humor of humor met een sadistisch kantje maar het is een begin.

Het spelletje ik gooi iets op de grond en verwacht dat jij het opraapt is al een tijdje erg populair hier. Gieren als hij weer iets laat vallen vanuit zijn eetstoel.

Hij lacht ook sowieso al er lepels, slabjes of koeken in the picture komen.

Maar nu lacht hij ook … als hij mij pijn doet en ik auw zeg. Express he! Hij duwt ook graag mijn gezicht weg als ik verliefd naar hem kijk. Gibbergibber.

Of wanneer hij behangpapier van de muur trekt. Ben ik blij dat wij gewoon verf hebben thuis. Sorry oma.

 

2 suggeties bij “Gevoel voor humor

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.