“Sport”dag

Standaard

Elke twee jaar hebben we een sportdag op het werk. Niet enkel met onze dienst maar echt iedereen. Dat zijn een paar honderd mensen die de meest uiteenlopende activiteiten uittesten.

Sporten als baseball, gravelbiken, oriëntatieloop … Maar ook de minder sportieve mensen komen aan hun trekken met workshops keramiek, juweleontwerp, fotografie …

Dit jaar mocht ik dronevliegen en ontsnappen uit een escaperoom. Omdat we zelf op de verschillende locaties moesten geraken, besloot ik van thuis uit met de fiets te rijden.

Twee maal een klein uurtje fietsen (en een half uur van plek A naar B naar C)… Ik voel het nu al aan mijn benen.

Spijtig dat ik toch een uur moet fietsen om tot op mijn werk te geraken, anders deed ik dat vaker. Instant vakantiegevoel zo met de zon op je snoet naast de Vaart rijden.

De activiteiten die ik koos waren ook superleuk. Ik blijk een betere dronepiloot dan ik verwacht had en we waren het enige team dat binnen de tijd uit de escaperoom geraakt is.  (3 minuten overschot is niet veel, maar ontsnapt = ontsnapt)

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.