Vreemde droom

Standaard

Na een druk weekend zit er natuurlijk vanalles in je hoofd. En een vol hoofd geeft vreemde dromen. Logisch? Voor mij wel 🙂 Ik ga mijn hoofd toch ‘de schuld’ van de zeer vreemde droom ik had.

Felix en ik waren met z’n tweeën op reis. In Bethlehem of all places. Maar Bethlehem had de kleur van Roussillon (bekend om zijn okergroeven), ben je nog mee? Om de een of de andere reden had ik Felix alleen achtergelaten in het hotel en probeerde een persoon die ik niet ken mij gerust te stellen dat dat wel ok was terwijl ik 2x dezelfde berg moest beklimmen om bij dat hotel te geraken en nadien zelfs een omleiding moest volgen.

Betekenissen ga ik er niet in zoeken, maar deel gerust je eigen interpretatie.

Ik onthoud: reis plannen!

2 suggeties bij “Vreemde droom

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.