Nieuwe naam

Standaard

Felix is er erg goed in om ‘oude koeien uit de sloot’ te halen en om over iets compleet willekeurig te beginnen praten dat erg lang geleden gebeurde.

“Weet je nog toen die keer dat ik mee was gegaan naar jouw repetitie en dat die man vroeg of ik mee kwam doen?”

Ik wist het nog …

We hadden een fijne babbel over muziek spelen en dat we later samen zouden kunnen gaan, wanneer Felix heeft leren drummen.

F: Maar dan moet ik nog een andere naam kiezen mama?
K: Een andere naam? Waarom?
F: Ja, gewoon. Voor later.
K: Wat dacht je van Felix?

F: Maar Kristien is toch ook geen kindjesnaam?
K: Ik heette nochtans zo toen ik al een kindje was.
F: Oh … echt … dan blijf ik ook gewoon Felix. Handig!

5 suggeties bij “Nieuwe naam

  1. Heerlijk! 😍 Al worden er vandaag door nieuwbakken ouders ook superveel namen uitgedeeld waarvan ik heel goed begrijp dat een kind ze zo snél mogelijk wil inruilen! 🙈🤪

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.