Aprilgrap

Standaard

Ik ben er ondertussen zo goed als zeker van dat het geen aprilgrap is. Dinsdag 1 april begin ik aan mijn nieuwe job. De datum is verschillende keren opgeschoven maar nu lijkt het toch écht te gaan lukken. Vanaf 1 april ga ik de culturele activiteiten van de stad Leuven promoten en ga ik deze blog dus gebruiken als ultiem promotiemiddel zodat jullie allemaal naar de leukste theatervoorstellingen, meest legendarische concerten, interessantste tentoonstellingen en gezelligste bibliotheekmomenten komen. De komende tijd is het hier misschien dus wat rustiger als ik bezig ben met “inwerken” en alles wat dat de stad aanbiedt van cultuur keuren en goedkeuren. Of misschien net drukker als ik honderden recensies post? Dat deed ik nu ook al maar binnenkort word ik daarvoor betaald 🙂

Wel jammer dat ik mijn huidige collega’s niet kan meenemen, want dat is echt een toffe bende. Een taartbakkende, bloemschikkende bende ook. Ik ga ze missen!

Maar eerst: verlengd weekend.

Op het programma: een shoppingtrip, een etentje, een sauna, een concert -ikzelf op het podium voor de verandering-, nog een etentje voor de verjaardag van de zus en als ik tussendoor nog tijd heb… rust. Zodat ik vol energie aan mijn nieuwe job kan beginnen.

10006200_10203637658568439_83877929_n

2 suggeties bij “Aprilgrap

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.